
گفتم که چرا رفتی و تدبیر تو این بود
گفتا چه توان کرد که تقدیر همین بود
گفتم که نه وقت سفرت بود چنین زود
گفتا که نگو مصلحت دوست در این بود
شهاب جان اگر تو عالم رفاقت کم گذاشتیم مارو ببخش
ولی قطعا تو آخرین خداحافظی تا آخرین لحظات کنارتیم
رفیق دوست داشتنی وبه یا ماندنی
خدانگهدار......
بالا گرفته کار زیارت نرفته ها...ما را در سایت بالا گرفته کار زیارت نرفته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67